Przygotowanie szkolenia, konferencji czy imprezy firmowej to zwykle zadanie dla działów marketingu, HR lub event managerów. Większość z nich uważa, że konferencje w hotelu organizuje się najlepiej. Dlaczego?
Pierwszym argumentem, jaki warto przywołać w tym kontekście jest coraz lepsza infrastruktura hoteli. Obiekty regularnie inwestują w swoje sale szkoleniowe i konferencyjne, by były coraz bardziej komfortowe i nowoczesne, a jednocześnie konkurencyjne na rynku. W każdym z większych hoteli znajdziemy kilka sal, w których wnętrzach można zorganizować wydarzenia. Dlatego w jednym czasie mogą odbywać się nawet dwie lub trzy konferencje w hotelu. Ciekawym rozwiązaniem jest system ścian przesuwnych, dzięki któremu możemy stworzyć jedną dużą bądź kilka mniejszych sal szkoleniowych. Trudno znaleźć placówkę, która nie będzie w stanie dostarczyć nam sprzętu w postaci rzutnika, ekranu, nagłośnienia czy flipcharta. To zwykle konferencyjny standard. Dzięki klimatyzacji komfort przebywania w salach jest wysoki i niezależny od pory roku. Organizatorzy cenią sobie fakt, że dzięki zaplanowaniu imprezy w hotelu, wszystko znajduje się w jednym miejscu bądź stosunkowo blisko. Dzięki organizacji wydarzenia w hotelu posiłki, noclegi, jak i same szkolenia czy konferencje znajdują się w tym samym budynku! Nie musimy też wynajmować dodatkowej sali na catering bądź tracić czas na przemieszczanie się po mieście w poszukiwaniu restauracji, w której zjemy lunch.
Nocleg – to szczególnie trzeba podkreślić – dzięki niemu możemy pojawić się w obiekcie nawet dzień wcześniej i odpowiednio wypocząć przed eventem. Wygodnie jest zaraz po nim móc zregenerować siły i wrócić do obowiązków dopiero następnego dnia. Łatwiej też o organizację wieczornej imprezy choćby dlatego, że dzięki nocowaniu w hotelu możemy wychylić lampkę wina i bezpiecznie wrócić na miejsce spoczynku.
Wielość atrakcji. Każdy hotel zapewnia swoim gościom różnorodne atrakcje, z których mogą korzystać także uczestnicy konferencji, by zrelaksować się po intensywnym dniu. Najczęściej korzystać można z telewizji, ale też ping-ponga, bilardu, kręgli czy salonów SPA.
Zobacz także:
Konferencje w hotelu Rubbens&Monet
Sale konferencyjne w budynku Monet
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. W porządkuDowiedz się więcej
Polityka prywatności & cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.