Regulamin hotelu

Dyrekcja hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00.
  3. Jeśli gość nie określił czasu pobytu w pokoju przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  5. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  7. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    – bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
    – profesjonalną i uprzejmą obsługę,
    – po 3 dobie sprzątanie pokoju lub codziennie na życzenie gościa.
    – wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie,
    -w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  8. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    – udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
    – budzenie o wyznaczonej godzinie,
    – przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu,
    – przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
  9. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
  10. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  11. Hotel pobiera opłatę za dokonaną szkodę. W przypadku braku zgłoszenia szkody hotel pobierze stosowną opłatę z karty kredytowej.
  12. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
  13. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  14. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  15. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
  16. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  17. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
  18. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00.
  19. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej skutkuje karą w wysokości 500 zł.
  20. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  21. Na terenie hotelu panuje zakaz palenia papierosów z wyjątkiem wyznaczonych do tego miejsc.
  22. Palenie w pokoju skutkuje karą w wysokości 500 zł.
  23. Zabranie Hotelowego ręcznika do domu skutkuje powiększeniem rachunku o 50 zł.
  24. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
  25. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt odbiorcy pod wskazany przez gościa adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.W razie pytań służymy pomocą.                                                                                      

Dyrekcja Hotelu

Rubbens&Monet